נתב שיחות חוק נגישות
תודה רבה לכל הצוות ,אני ממליצה בחום.
אורלי גבאי, הרשות לפיתוח הנגב.
אתמול אחה"צ ביצענו את ההזמנה היום על הבוקר כבר קיבלנו את ההקלטה.
יצא מושלם הרבה יותר משציפינו.
בהחלט אמליץ עליהם תמיד 👍❤️
פניתי אליהם וקיבלתי שירות מאורלי המדהימה שהייתה מאוד סבלנית וכיוונה אותי עד שהגענו לתוצאה הסופית
שירות אדיב מיקצועי ומהיר מאוד
שווה ביותר וההקלטה יצאה פשוט מדהימה
יחס אישי.
מקצוענות .
איכפתיות .
בדקתי כמה הצעות באינטרנט בסוף הגעתי music on hold
משום שהרגשתי משהו אחר בגישה .
תודה רבה לכם על הכל ועל הג׳ינגל המדהים שמתנגן במשרדי.
״שלומי רוש סוכנות ביטוח ״
ליווי ברמה הכי גבוה מהרגע הראשון חשיבה עמוקה על המלל ובמשלב של בחירת המוזיקה שבו הייתי אבודה לא הרפו ממני והציעו לי מנגינות שונות עד שבחרתי את שאהבה נפשי! מודה ומתוודה כי אין אני רגילה לשירות ברמה כזו גבוה, אין מילים ממליצה בחום רב!
אביגדור תבורי
תהליך הזמנת הג׳ינגל באתר היה נוח וקליל, השירות היה מקצועי ומהיר מאוד נענתי לכל הבקשות וקיבלתי ג׳ינגל מעולה ואיכותי לפי בקשתי. הג׳ינגל היה מוכן תוך שעתיים בלבד. יצאתי מרוצה מאוד מהכל.
מיקצועיות, עיניניות, ותוצאה מושלמת במהירות מטורפת!
רב תודות!!!!
אורלי כ"כ מקצועית ומדוייקת ויודעת לכוון בדיוק מה שמתאים לך ולעסק. והכי חשוב תוך שעתיים משעת האישור כבר קיבלתי עבודה מצויינת.
ממליץ בחום
כול תהליך ההזמנה והבחירה דרך האתר היה פשוט קל מאוד.
הייעוץ על תוכן, הכוונה על מוזיקת רקע לאחר מכן היה משהו שאני לא רגיל לקבל - פשוט מדהים!
אני ממליץ בחום !
תודה רבה מכל הלב!
מרוצה מאוד מאוד וממליץ בחום!
הפלטפורמה קלה ומהירה לתפעול ואין ספק שהמוצר עולה על המחיר.
אני אישית מאוד ממליץ לכל מי שבאמת חשובה לו מקצועיות ושירות.
תוך פחות משלוש שעות הג'ינגל כבר היה מוכן להפצה, תודה רבה על הכל!!
גם המחיר מעולה אני מרוצה תודה לכם!
ממליצה מכל הלב ❤️
הג'ינגל העסקי נשלח אלי בתוך שעתיים
מרגע ההזמנה, וקיבלתי הסברים טלפונים בכל שלב, יישר כח!
ייחס מעולה
מקצועיות ברמה גבוהה
ליווי עד התוצר הסופי
מחיר פצצה
ממליץ מאוווד
קיבלתי את הסינגל המושלם מהר מהצפוי.
מבחינתי חמישה כוכבים קל!
תודה לכם🙏
music on Hold
ייעוץ על תוכן, הכוונה על מוזיקת רקע
שרות מדהים, מהיר איכותי ממליצה בחום
lorens bikinis
הגינג׳ל יצא בדיוק כפי שרציתי במהירות שיא !! תודה רבה
היחס והליווי אישי.
בבוקר עשיתי את ההזמנה, חזרו אלי לעשות תיקון ויעוץ במלל לאחר אישור סופי הגינגל הגיע מוכן ובדיוק מה שהזמנתי.
תוך מספר שעות לאחר האישור הסופי הגיע הקובץ מוכן.
ממליץ בחום.
תודה רבה על השירות.
נ.ב. המחיר בין הזולים בשוק. שווה !!!
ממליץ בחום.
אני קצת התאכזבתי מזה שעל פי חוזה מדובר בטייק אחד וזהו. הרי זה במילא רק כמה דקות להקליט, היה נחמד אם היה אפשרות לתקן לפחות פעם אחת. גם אני בתור גרפיקאית נותנת ללקוח מספר אפשרויות לבחור מתוכן.
מחיר הוגן שירות יעיל ומהיר מקצוענות רבה
ללא ספק אלופים
אני מאוד מאוד מרוצה מהשירות שלכם
וממליץ על החברה הזאת
תודה .
24 שעות והיתה לנו הקלטה מוכנה במחיר שפוי.
תודה
הרבה תודות
עוד דקה מוסא
סטודיו 0544200088
חנות 0544840000
מאוד התרשמתי לטובה מהגינגל
מקצועיות ושירות 10!
תודה לכם🙂
מומלץץ מאודד!
מומלץ!!
הגעתי למקום נכון !!!:) שירות מדהים ועזרה בחיבור הטקסט ומנגינה
יצא מושלם !
הרבה מעבר לציפיות שלי
ממליץ בחום והמון תודה
ממש מודה לאורלי על שירות נעים ומקצועי
מחירים מצויינים,
וגינגל עיסקי מעולה.
פשוט מומלץ! משדרג את העסק בכמה רמות.
תוך פחות מ- 4 שעות קיבלתי את הג'ינגל, ובאיכות מעולה.
האתר עשיר בדוגמאות לכל סוג וסוג של בית עסק וקל מאוד להתמצא בו.
ממליצה בחום!
קיבלתי ליווי מהרגע הראשון ועד שקיבלתי את הסינגל תוך 12 שעות
הצוות מקסים ומקצועי בקיצור ממליץ בחום ...
אשר אור מטבחים
ממליצים מאודדד (רהיטי קיבוץ השלושה סניף פתח תקווה ) .
הזמנתי קריינות עסקית ובטעות הוקלטה לי סקיצה לא נכונה הטעות תוקנה ובאותו היום כבר ושלחו לי את הסקיצה הנכונה .
והכל דרך הדיגיטל מדהים.
תודה 🙂
ממליץ בחום
ממליצה מאוד .
תודה רבה
קריינים
ג’ינגל עסקי – בזמן שלקוחות פוטנציאליים או קיימים ממתינים על הקו למענה אנושי ניתן לנצל את זמן ההמתנה לזמן פרסום, מיתוג ותדמית מקצועית, שימור לקוחות וקידום מכירות
זמן ההמתנה למתקשר נהפך לנעים יותר, עינייני יותר, ומעניין יותר
קרייניות
ג’ינגל עסקי – בזמן שלקוחות פוטנציאליים או קיימים ממתינים על הקו למענה אנושי ניתן לנצל את זמן ההמתנה לזמן פרסום, מיתוג ותדמית מקצועית, שימור לקוחות וקידום מכירות
זמן ההמתנה למתקשר נהפך לנעים יותר, עינייני יותר, ומעניין יותר
קריינות שפה פשוטה
קצב הקריינות ברור ואיטי
קריינות בלי מוזיקת רקע
האפשרות השנייה
להצהיר את השפות בנתב
עידכון המתקשר שהגיעו לנתב
שאלות תשובות
להתייעצות חינם - 3689* / 03-514-7689
עורכי דין רבים תובעים בתביעות ייצוגיות עסקים בישראל בעשרות אלפי שקלים
ידוע שהטלפון הינו ערוץ בעייתי עבור אוכלוסיית האנשים עם מוגבלות השמיעה, הדיבור, ההבנה ודוברי שפות זרות.
חוק הנגישות למרכזיה עם נתב שיחות נועד לתת פיתרון עבור אנשים עם מוגבלות אלה להבין את הנאמר בהקלטת נתב השיחות
בישראל ההנגשה הבסיסית מבוצעת באופן הבא
- לבטל את מוזיקת רקע
- קצב הקראה איטי
- שפה פשוטה
עד לאחרונה בנתבי השיחה התבקש המשתמש לבחור שלוחה טלפונית – לאן הוא רוצה להגיע, לדוגמא: ”לשיווק לחץ 1, לחשבונות לחץ 2″ וכך הלאה. הטכנולוגיה (תוכנת המערכת) מזהה את המספר שהוקש או נלחץ ובהתאם מנותבת השיחה ליעד המבוקש
כן בהחלט, מותר להוסיף מוזיקת רקע בזמן המתמנה למענה אנושי. כל עוד שלא נדרש מהמתקשר לבצע פעולה כלשהי
כן בהחלט. מותר להוסיף מוזיקת רקע בזמן המתנה להקלטת הודעה לתא קולי. כל עוד של נדרש מהמתקשר לבצע פעולה כלשהי
כן בהחלט. מותר להוסיף מוזיקת רקע בזמן המתנה להקלטת הודעה לתא קולי. כל עוד של נדרש מהמתקשר לבצע פעולה כלשהי
החוק לא דן בנושא זה אך מומלץ לשיפר את ההקלטה. אך לפי נגישות ישראל
לאחרונה נכנסה טכנולוגיה מתקדמת המזהה דיבור ומאפשרת הגעה לשלוחה המבוקשת לא עי הקשת מקשי לוח הטלפון אלה על ידי האזנה לאפשרויות ובחירת אפשרויות קוליות
התקדמות זו מהווה בשורה מבחינת נגישות מאחר ועכשיו ניתן להציע ללקוחות לבחור את הדרך הנוחה עבורם
- לחיצה על מקשים
- דיבור
כך לדוגמא, אנשים עם מוגבלות בדיבור יבחרו הקלדה ואנשים עם מוגבלות מוטורית בידיים יעדיפו הפעלה קולית. מתן אפשרות בחירה תיתן לכל אדם ליהנות מהפעלה קלה עבורו. לאנשים עם מוגבלות שמיעה תתאפשר הבחירה בין שתי האפשרויות.
זה הזמן לאפשר את שתי החלופות דיבור והקלדה.
התפתחות נוספת הינה – בוטים
מדובר במערכת תוכנה חכמה שמכניסים לתוכה שאלות שכיחות מראש ולאלה ניתן מענה מוכן מראש. שימוש חכם בטכנולוגיה זו משפר מהותית את הנגישות במדיה הטלפונית
חשוב לזכור שקול מכאני עלול להקשות מאוד על הבנת המידע הנמסר ולכן חשוב להשתמש בטכנולוגיה זו בתבונה
חשוב גם להקפיד על תכנות המערכת –מערכת שתתעלם מבקשת הלקוח או תכווין אותו לאותו מקום בלי קשר לבקשתו תקשה על הלקוח ולא תשפר את הנגישות
ככל שהבוטים יותר חכמים ויש כאלה שבאמצעות טכנולוגית AI –בינה מלאכותית יכולים ללמוד מהשימוש עצמו כך המענה הרובוטי האוטומטי הזה יהיה יותר מהיר, מובן ומדויק
דרך הנגשה נוספת הינה למתקדמים –היום ארגונים רבים שומרים מידע על לקוחותיהם במערכות ניהול לקוחות הנקראות CRM – Customer Relationship Management
במערכות אלו ניתן לשמור מידע על הלקוח ובהתאם ולקבוע לוגיקת שירות פרסונלית ובהתאם לצרכי הנגישות של הלקוח
כך לדוגמא, ניתן לשאול את הלקוחות איזה חלופה / סוג של שירות נגיש הם מעוניינים בו. לדוגמא לקוח עם מוגבלות שמיעה יבקש שפניות אליו יעשו רק בסמס ולא טלפונית כי הוא אינו שומע, ולקוח עם מוגבלות בראייה יבקש חומר דיגיטלי נגיש במייל ולא מכתבים בדואר שאינו יכול לקרוא
טכנולוגיה זו משמשת מזה שנים לסימון לקוחות שביקשו לקבל באופן קבוע מידע בדואר אלקטרוני ולא בדואר
בדרך זו אין צורך לנסות להבין את העדפת התקשורת של הלקוח מאחר וזו תצוין לנותן השירות מיד עם זיהוי מספר הטלפון
אין צורך לציין את המוגבלות עצמה של הלקוח –זה מידע שדורש הסכמה בכתב ומחייב הגנה על פרטיות המידע, אך אין סיבה או חסם משפטי שמונע לשמור ולציין את ההתאמה המבוקשת על ידי הלקוח ובהסכמתו. במקרה כזה לקוח שיתקשר למרכזייה או לנתב או למוקד יועבר לשיחה בסמס או ווטסאפ או מייל כפי שביקש מראש. דרך זו של פרסונליזציה תשפר את נגישות השרות דרך המרכזיות הטלפוניות
נושא זיהוי הלקוח הינו בעייתי ביותר, בדרך כלל הלקוח מתבקש להקליד נתונים שונים כגון תעודת זהות, פרטי כרטיס אשראי, תשובות לשאלות פרטיות שנרשמו מראש ועוד
אפשרויות אלה, כולן רחוקות מלהיות נגישות ונוחות
כבר היום נכנסות טכנולוגיות של זיהוי קול, זיהוי פנים, ביומטרי – טביעות אצבע ועוד
האתגר הינו להגיע למערכות זיהוי אוטומטיות, פשוטות ונגישות. כאלה שניתנות ללמידה אוטו אינטואיטיבית